shutterstock video logo axmarket

خرید و دانلود ویدیو یا کلیپ های تصویری شاتر استوک (با کیفیت HD و 4K)

شاتر استوک میلیون‌ها ویدیوی حرفه ای، جذاب و با کیفیت 4K، HD و SD را در دسترس شما قرار می‌دهد. تا پایان مارس 2022 شاتر استوک بیش از 25 میلیون ویدیوی خیره کننده  را بصورت royalty-free یا بدون حق امتیاز به کاربران خود عرضه کرده و هر روز بر تعداد این ویدیوها در این آرشیو افزوده می شود.

با استفاده از ویدیوهای شاتر استوک انتخاب نماهای باکیفیت برای هر پروژه آسان است. به راحتی می توان آرشیو شاتر استوک و دسته‌ بندی ویدیوهای آن را کاوش کرد و بر اساس وضوح، مدت زمان، فریم در ثانیه و موارد دیگر آنها را فیلتر کنید و برای ایجاد بهترین نتیجه در پروژه ی خود الهام بگیرید.

لایسنس ویدیوهای شاتراستوک royalty-free (بدون حق امتیاز) هستند و توجه داشته باشید که این متفاوت هست با حق چاپ یا کپی رایت. وقتی صحبت از ویدیوی بدون حق امتیاز می شود، کاربران باید برای استفاده از آن هزینه اولیه ای را به سازنده محتوای اصلی بپردازند. پس از پرداخت، ویدیو را می توان چندین بار بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی یا مستمر استفاده کرد. سازنده محتوای اصلی یا مجوز دهنده، حقوق ویدیو را برای خود محفوظ دارد، در حالی که شخصی که هزینه اولیه را پرداخت کرده است، صاحب مجوز استفاده آن شده است. با این حال، ویدیوی بدون حق چاپ بخشی از مالکیت عمومی است. این به این معنی است که کاربر می تواند از این نوع ویدیو به دلخواه خود استفاده کند. نیازی به پرداخت هیچ گونه پرداختی به سازنده محتوای اصلی نیست.

به فیلم ها یا ویدیوهای کوتاه استوک و با کیفیت، اصطلاحاً فوتیج نیز گفته می شود.

خرید و دانلود تویدیو یا کلیپ های تصویری شاتر استوک (با کیفیت HD و 4K) بدون حق امتیاز

shutterstock.com : VIDEO (4K & HD Clips) royalty-free

ویدیو HD قیمت 200.000 تومان، ویدیو 4K قیمت 285.000 تومان